Jobb abstinens.

Nej det blir inte lättare. Jag vill fortfarande bara ringa och fråga om de har några pass lediga åt mig.. Jag längtar tillbaka så otroligt 


Med jobbet dog oxå jag.. 

Men jag vet. Jag måste blicka framåt. Söka den där gnistan igen. 

Jag vantrivs på mitt nya jobb. 
Vill helst inte ens avsluta introduktiobeb. 
Men jag behöver ett jobb. 
Jag behöver mina timmar. 
Jag behöver framförallt pengarba.. 

Bara bota ihop och le. 

Denna veckan är vi sjuka. Hela familjen ligger hemma och är sjuk i samma jävla virus. Förkylnibg. 

Det är lika med dödeb!. 

Jag har en vän. En vän som är väldigt ny i mitt liv. Och jag vet inte ens ifall vi kan klassas som vänber. Men vi utbyter några meningar ibland. Det är helt klart en person jag ser upp til. Som jag berättade om hela situationen för. 

Personen tyckte det var bättre jag stannar hemma och satsat 9å mina barn!. 

Jag älskar när människor förklarar så att man verkligen grips av själva ögpnblicmet!. 


Kommentera inlägget här: