Din bästa vän

Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – det värsta som hänt dig
Dag 08 – Någon du älskar
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – min dröm
Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss

Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet

Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på

 
Min bästa vän
Jag har kommit fram till att jag är en periodare.
Jag har många vänner i mitt liv,
men mer eller mindre vldigt få jag har kontakt med alltid.
Den senaste tiden har jag dessutom förstått vilka som är mina riktiga vänner, det är många som kommit och gått bara det senaste året.
Har blivit otroligt sårad, men också några som förvånat mig starkt över hur nära de egentligen är.
 
Men det finns två personer i mitt liv som står mig väldigt väldigt nära.
det är de två personerna jag skulle vilja berätta lite mer om!
 
Allissa " Pernilla"
 JAg vet att du inte alls gillar att jag kallar dig för Pernilla
Men det blir så fel annars.
Det var Pernilla som räddade mig ifrån allt det mörka,
Det var Pernilla som jag har alla mina minnen med.
jag försöker lära mig , och jag försöker även skapa nya minnen med Allissa.
Men fram tildl jag växt ikapp med verkligheten, så får du stå ut !
 
Det är så sjukt många minnen vi har tillsammans.
Det går inte ens att skriva ner alla.
Du var den enda som fanns där när mitt liv föll sammans.
och utan dig, hade jag gett upp där och då .
Jag hade inte alls orkat kämpa vidare som du fick mig att göra.
 
alla skratt, alla gråt alla sömnlösa nätter vi spenderade tillsammans.
Det finns helt enkelt ingen annan som dig <3  
 
 
 
 
Marina "marinis"
Även dig mötte jag under gymnasie tiden .
Fast gymnasietiden här i skåne.
Fast på den tiden drog vi aldrig jämnt,
Tror vi hatade varandra mer än vad vi tyckte om varandra.
Vi var så otroligt olika och vi gick varandra så fruktansvärt mycket på nerverna.
 
Det var inte fören jag flyttade ifrån Skåne och hamnade uppe i motala som du och jag kom varandra nära.
Vi började nog snacka utanför ramarna och förstod att vi nog förstod varandra bättre än vi trott.
 
Idag är du en otroligt nära vän i mitt liv.
Det går inte en dag utan att vi talas vid,
och med dig kan jag både skratta och gråta.
 
Vi växte ikapp med varandra och vi precis som min vänskap med Pernilla, kan ta små uppehåll utan att det ska påverka något alls.
 
 
Ni är just nuSolen i mitt liv, och då allt känns grått och trist livar ni upp allt med era kasiga ideer och tankar .
 
Tack för att nig finns i mitt liv <3
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: