uppdatering

jag har på senare tid förälskat mig i melissa horn (artisten).

förklarar för människor i min närhet att jag faktiakt blivit en bittsk klimakteriekärring (fast det i själva verket bara är hprmonerna som tar över mitt liv!!).

det är så mycket jag borde skriva, så myclet som jag borde förklara, allt som skrämmrt skiten ur mig just nu, allt som maler i huvudet. alla tankar, funderingar, känslor. precis allt borde jag skriva ner.

men jag orkar inte. för det är alldeles för mycket...

känns som om jag lever på sjukhuset just nu.
är där inne var o varannan dag. bebisen i magen vill inte riktigt följa kurvan på växten. vilket gör läkarna lite oroliga.

min mahe VÄGRAR dessutom att växa. vilket gör min bm lite orolig.

på torsdag ska vi på första föräldrargruppen. ska bli intressant, vet inte vad jag ska förvänta mig. vet väl egentligen inte hur det ska gå till eller vad man gör där. men hoppas jag blir lite klokare...

bebis ska ju faktiskt snart komma.!

jag ringde en gamal vän idag. att bara höra rösten gjorde mig glad.
det liksom värmde mog trotts att det bara var ett samtal på 4 min.
ibland är det allt som behövs!

nu sitter jag på bussen hem. har varit på sjukhuset (ovanligt). varit på blodflödes kontroll. aölt såg bra ut. därför kan det inte vara det som är orsaken tilm att bebis inte växer!

tycker hon kan komma ut nu så vi kan ha en annan koll på henne..

älskar dig redan så otroligt min fina dotter. jag vill dig allt väl redan nu! och vi längtar så otroligt efter dig ♡♡♡
Kategori:
Kommentera inlägget här: