31 Januari- Mega irriterad!

Jag måste verkligen få klaga av mig lite !
Det är mycket som hänt i mitt liv bara idag..
Otroligt mycket om jag ska vara helt ärlig!

Jag ändrade en relationes status på fb...
Och folk jag aldrig pratar med hör plötsligt av sig och kommenterar att de finns där och att de bryr sig .
WHY liksom ?
Fint att ni bryr er ..
Men varför skulle ja vilja prata med er om saker som är jobbiga ?

Tror inte min telefon plingat så mycket som den faktiskt gjort idag !

Jag vet vilka vänner jag har som jag kan prata med! ,
Mer behöver jag typ inte....

Åhh...
det är okej med ett hjärta eller så..
Men inte detta jävla lössnacket
" <3 finns här om det är något du vill prata om! "
Köper det inte längre !

däremot så inns det ett fåtal människor jag verkligen kan prata med!
och dom vet vilka dom är <3

Tack för mig !

btw..
Lägenhetsnissen kom idag och hade INTE fått reda på att toan sprutade vatten här .. :O
Ändå har vi ringt in till kontoret TVÅ gånger ör att upplysa dom om situationen..
eftersom nissen inte hade tid till att titta på den idag då han skulle göra något annat (hans egentliga orsak till att ringa på dörren var att han gick till fel lägenhet )
men imorgon kommer dom o ÄNTLIGEN fixar toan ..
inte för at vi är i så stort behov av den då vi har två toaletter. .
men iaf ;)
Så tummen upp åt dom !

höhöh

Haj & gobaj
Kommentera inlägget här: