23 augusti

hej :)
äntligen hemma ..
vart en sjukligt tidigt moron (iaf för mig som inte alls är van vid att gå upp halv sex)
blev att åka in till lund med bilen o besiktiga den..
det gick la bra :) sen hem och packa alla 5 atter som skulle med hem och lasta bilen ..
åka hem o slängde mig på soffan idrekt ..
jesper skulle börjat jobba, men de ringde o sa att han inte behövde så hjärtat är ju ledi idag han med ..

får se om vi åker till flygfältet ikväll. eller hur vi gör..
just nu känner han icke för det ..
men det kommer !

just nu sitter jag iaf i soffan med alla bebisarna sovandes brevid mig .
Pretty mysigt faktiskt :)
mina små pluitta är ju 4 veckor idag :)
på fredag blir dom 1 hel månad gammal ! <3
Sååå söta :D


nej nu ska jag vila lite till ..

Puss o kram





och som felicia skulle sagt : 

"never give up on something you cant go a day without thinking about"

Kommentera inlägget här: