veckan som gått

Har varit en låååångt vecka... mycket som hänt.  Men ändå i stilla tempo.. 
I måndags var det ju dags för kamilla att åka till spec. Kliniken för att kolla halsen. Det var som vi befarade. Inom 3 månader får hon en kallelse för operation. Min lilla lilla tjej ♡ nu hoppas vi bara på att detta kommer att hjälpa henne att både sova och leva bättre ❤ 
På em var det dags för ett besök hos bm. 
Vi läs jag hade fått för mig att bebisen inte lever i magen. 
Oj oj oj så fel jag hade.. 
Där låg den lille och sprattlade runt.  Och hjärtljuden fick vi in direkt och väldigt tydligt. 

Finns det ens något bättre ljud än att få höra hjärtljuden på sitt egna barn som man aldrig fått träffa?! 
Energi i hela kroppen fick jag.. 
Kamilla och jesper var med. Kamilla blev dock livrädd för ljuden, hon får nog följa med fler gånger sp hon vänjer sig. 

Bebis låg dessutom väldigt långt ner. Vilket får mig och bm o fundera på om det är en kille vi väntar.  Ska bli spännande att se! 

Tisdag var det dags för kamilla att gå på dagis. Jo men visst. Halva jävla himlen hade lagt sig på marken. Så fram med pulkan och börja dra i -8 och snöstorm 👍 
Kamilla vart iaf lycklig. 
På em. Så åkte vi in för att möta Jesper. 
Jag skulle på körskolan och ÄNTLIGEN är den jävla risk ettan gjord.  ✔

Onsdag började det.. 
VAB. 
ungen har dragit sig på en otrolig förkylning. Och med hennes trånga hals, innebär det en massa vaken timmar på nätterna för att stackaren inte kan andas. Och dessutom en mamma som inte kan sova för när ungen väl sover. Så får hon en massa andningsuppehåll.. 
Och det om något är det värsta jag vet. Där ligger man och räknar sekunderna tills hon andas nästa gpng.  Går det över 15 så brukar jag skaka lite liv i henne. . 😢 
Älskade lilla tjej. 
Torsdag o fredag håller vi oss oxå hemma. 
Idag är en städ dag av hela hemmet. 

Fisen har sovit i 1 timme nu så lär väl vakna vilken minut som helst. Då jäklar blir det röj i hennes rum. Det enda som är kvar... åhhh.  

I helgen är inte mycket planerat. Mer än att lilltjejen ska bli frisk. 


Och varken mamman eller pappan ska bli sjuka ✌ 
Hoppas på fint väder så man kan njuta lite av snön innan den försvinner igen ❄ 


Nu vaknade lopppischen 

❤💥✌



Kategori:
Kommentera inlägget här: