dag 3. Din Familj

Dag 03 – Din familj
Dag 04 – något som gör dig glad
Dag 05 – En dag du aldrig glömmer
Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – det värsta som hänt dig
Dag 08 – Någon du älskar
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – min dröm
Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss

Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet

Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på

 
Familjen Andersson/Persson
Min familj består just nu av min Man,
Jesper.
Han är speciell, Samtidigt som jag hatar honom, så kan jag inte sluta älska honom.
Vi har ju kommit långt förbi nyförälskelsefasen.
Varit tillsammans i över 5 och ett halvt år.
Sambos i 5 år
och gifta i 7 månader.
Vi träffades genom internet, bestämde en träff då han ändå körde lastbilen förbi min mamma, och dagen efter följde jag med honom till sthlm.. Sedan dess är det inte många dagar vi lämnat varandras sida.
Det sa liksom bara klick ifrån början, sådär rätt som det bara kan bli..
Jag minns fortfarande första pussen,
Vi stod på en rastplats, hade precis varit i Vimmerby och var påväg hem, då puckot frågade mig rakt ut om han vågade ge mig en puss.
såå jaa,
så romantiskt var det . hehe
 
I Juni 2014 fick vi våran fina Dotter Kamilla ..
Tjejen som betyder allt för mig,
Mitt egna kött och blod..
 
 Ni är min Familj, Min orsak till att orka med var dag.
Trotts att vi kan bråka och aldrig mer vilja se varandra,
så är det ändå för dig jag ler..
Jag älskar er så otroligt, min otroligt otroligt fina familj <3
 
 
 
Kommentera inlägget här: