en människa med sju människors liv i händerna.

Jag vet att många kommer tolka detta fel, så tolka inte ... Bara läs om ni känner er tvugna!

jag är så trött på att vara den som ska vara glad ..

JAg har sagt det innan och jag säger det igen ...
Jag orkar inte det mer !
Jag orkar inte vara den starka i alla relationer!
Jag har mitt eget  oxå att ta hand om ..
och nej, jag har inte förmågan till att kunna släppa vad folk säger åt mig  när det behövs ..

JAg bygger istället ett torn av allt ..
precis allt som folk säger till mig får en liten egen plats i min kropp..
men jag menar..
vem kan ta emot hur mycket som helst ?

vem klarar av att lyfta berg ?
när man själv är långt nere på botten ..

I dagsläget , där jag är idag, tar jag fortfarande åt mig av alla andras bekymmer men istälelt för att bygga på torn.
bygger jag på djupet.
jag gräver ner mig längre och längre .. ..
och allt blir bara svart ..

Det som hände Jesper i måndess. fick mig att ÄNTLIGEN le!
det var verklgien något positivt, som jag gick in i allt det negativa !

Den enda människan jag verkl,gien vill umgås med nu är Jesper, för jag vet att det som hände i måndess kan bygga mig stark igen..
trotts att det inte handlade om mig, eller mitt liv,

så letar jag ändå efter det lilla ljusa som finns ..
Jag letar efter det i var vrå, och  när en människa ÄNTLIGEN börjar må bra, drar jag mig till den istället !

ingen skulle vilja läsa min inkorg i mobilen.. jag har alltså sju elelr åtta personer som skrivit till mig att de bara sitter och tjuter, att de bara vill lämna jorden och fly vidare..
Att de inte palla mer!
( men det är aldrig någon som skriver när det är något bra/roligt som hänt)

Men vet ni vad !
Det gör inte jag heller ..
Förlåt, jag må vara en idiot till vän...

Jag må inte ens vara en person man kan kalla för vän!

Men alltså, snart börjar jag "glömma" mobilen hemma, börjar stänga av den, för jag har fått lära mig att jag MÅSTE börja ta hand om mig själv ohc mitt egna liv först !
sätta det i fokus så att jag kan må bra, innan jag börjar hjälpa andra ...
jag får höra det minst en gång om dagen ..

Jag måste sattsa allt på framtiden. bygga upp det liv jag vill leva.
Jag måste börja!

för morgondagen är ytterligare en dag av mitt liv !

& hur mycket vi än skulle vilja, blir vi aldrig yngre, vi får aldrig de dagar som passerat tillbaks!
Aldrig någonsin!

och egentligen har jag ett ganska bra förhållande, felet med det ligger hos mig !
det enda felet är att jag inte mår bra.
att jag ständigt lyckas dra ner jesper i skiten oxå ..
Det är det som måste förändras för att vårt förhållande ska kunna bli totalt perfekt !
och jag är beredd på att jobba på det !



( Förlåt för allt negativt, kände bara att det blev nock! )


Kommentera inlägget här: