12 Mars

Shooo!

nu har jag slängt in en " Dagens Jag "
Har inte hunnit blogga något igår, dels för att vi inte var hemma, och dels för att när vi väl var hemma så var jag tvungen att slösa tid på J..

Han har bytt schema, så han är hemma fredagar istället för måndagar.. Något som för oss blir lite fel, då han jobbade över i fredes ..
Så passade på att bara vara igår!

Idag passade jag på att ringa till sjukhuset, då jag läste något om vårdgarantin i skåne, att du alltså inom 90 dagar ska ha fått en remiss och även en läkartid, kanske lite smartare än att jag går och väntar 24 månader ?! ..

som sagt ringde till dom och tydligen så öppnade de inte fören 13:00 ...

men gud vad jag kände mig rädd när jag ringde..
Värsta klumpen i magen dök upp...
Jag börjar seriöst bli rädd..
För egentligen, vad vet jag om det som kommer att hända ?!
vad vet jag egentligen o mdet jag har gett mig in i ?! ..

För dessa 24 månader kan ju fkaitskt kortas ner till juni/juli då det kommer inträffa ?!

Däremot vet jag att jaghar människor runt om mig som stöttar mig ..
Det är jag så sjukt glad över, vet inte om jag hade klarart av att ta mig igenom det annars!

Men jag vet varför jag gör det !
Och det är huvudsaken !
Att ha en orsak man kan stå för !

nej ..
Idagär det för övrigt tvättdag!
SJUKT TRÅKIGT !
då det brukar vara en syssla jesper annars har hand om .. men inte idag då :(


Kommentera inlägget här: