4 januari = Födelsedag :D

Åhh..
idag är det min dag :D
22 år :D
det tar alldeles för lång tid innan jag bli 30 :(

kommit in i en dille, då jag faktiskt vill bli äldre..
jag vill redan ha gjort allt det jag nu håller på att gå igenom :/
Vill vara klar med allt ..

20 års kris på fel håll ?! ..

aja, dagen idag består av att baka bröd, som snart är klart...
sen efter det ska vi iväg till tyringe, och fixa det sista inför lördagen då det blir släkt kalas :)

har fått massa söta grattis medelanden idag :)
och det gör en massa glad..
men INGET slår samtalet jag fick i morse <3

svarade och fick höra världens sötaste röst sjunga jag må ho9n leva!

Lilla Lovisa på 3 år sjöng för mig helt själv :)
Och det var knappt jag kunde hålla tårarna borta :) Såååå söt lite tjeje <3 ..
jag överlevde förövrigt natten, efter "emils - rackartyg"
har fortfarande en hel del emil kvar i luften, men inte lika mycket längre som det var i natt ....

nu ska jag börja fixa till mig, så vi kan åka iväg o som sagt fixa det sista inför lördagen ;)

//
    
Kommentera inlägget här: