16 februari

Hej hopp :)
Ny dag med nya möjligheter !
Allt känns rätt så bra :)
Åtminstonde bättre än vad det har gjort annars i veckan ...

Dagen började ganska mysigt då Wilma kom o väckte mig med att hoppa upp i sängen och lägga sig brevid mig och börja morra ( hon gör det när hon njuter och vill få något sagt) ..
frukost på det sen lite tv tittandes :)
Har ju trotts allt Disney channel här hos mamma :)
så då trivs jag :)

Mamma och kent är inte hemma justg nu så det är bara jag och Wilma som myser.
har haft en massa hantverksnissar hä'r och dom skulle komma tillbaks efter lunch, som borde vara när som helst ?! ..
så wilma är lite uppjagad :)

men vi har varit ute och sparkat lite fotboll och kastat snöbollar :)
som hon för övrigt verkligen älskar !

har dessutom bakat lite muffins :)
som jag tänkte vi kunmde fika på när dom kom hem ifen :)



Det är verkligen helt underbart att komma hemifrån. att komma ifrån allt och bara vara!
Så skönt att få komma till mamma och bara bli ompysslad, inte behöva tänka på att göra middag, städa, osv. .
bara få vara barn!

därför jag vissa stunder känner för att fly ..

men  jag måste ju erkänna att jag saknar min man <3
saknar honom något fruktansvärt när jag inte har honom nära mig ..
men förhoppningsvis kommer han i morgon !
annars så överlever jag nog ända tills lördag ;)

//

Bjuder på en bild på en ko, bara för att det symboliserar "mammas hus" rätt mycket ;)

//

Kommentera inlägget här: