23 April

Vet inte vad jag ska skriva, är helt blogg död .
Helgen har väl varit bra, har bara gått så förbaskat fort!
som det alltid annars gör oxå för den delen ;)

fredag bestämde vi oss för mysfredag hos Annika och Michel med barnen,
Hade otroligt mysigt hela kvällen och dagen :)
Massa bebismys med jason. Lek med adwin och sean ja en kanon fredag helt enkelt!
skitsnack med annika och det känns skönt att börja umgåsm ed folk på det viset igen :)

Blev tacos mys och film under kvällen :)
Kom inte hem fören runt elva halv tolv på natta !

Lördag bestämde vi oss för att åka och titta på ett hus, eller två, eller tre ;)
Hamnade i vilket fall som helst hos mamma, däe det blev lite pizza mys ( sallad för min del)
sen sov vi där!
söndag bestämde jago hc mamma oss för att åka till mormor och röja i källaren (nästa helkg ska vi köra bort skräpet till tippen) och jesper åkte till sin nya chef för att förhandla lite !

begav oss sedan hem och tog hand om vprat hem!
Blev att packa ner lite saker och sånt.
Börjar bli så tomt här hemma nu!
totalt sorgligt.
men ändå rätt skönt !

Har bestämt att vi ska leta efter ett STORT hus !
där vi kan få plats med två familjer :)
Skönt att slippa behöva vara ensam när jesper ligger utehela veckorna!

I veckan vet jag inte riktigt vad som händer ..
 Ska försöka komma iväg och leka lite med Min Marinis <3 ..
Så många gånger det kommer annat ivägen att man aldrig hjinner ses ..
sen fredag kommer annika och michel och barnen hit, så blir det fredagsmys här denna veckan :)

helgen tillbringas som jag skrev tidigare med att städa mormors källare så vi kan få plats med våra saker där nere istället :)

nej jag vet inte alls vad jag ska skriva om, då det sällan händer något nytt i mitt liv..
eller händer något nyutt gör det alltid. men om jag vill lägga ut det här, det vet jag inte riktitn ;)

hehe :)
idag ska jag nog packa ner saker i köket i lådor..
Var tänkt att jag ksulle ta en promenad oxå för den delen ..


Jesper och Jason inne i tvn ;)

Kommentera inlägget här: