11 April

Hej !
Var ett bra tag sedan nu,
Myucket som händer, och på måndag ska jag in på första gruppmötet ang, op!

Har för tillfället en annan blogg jag dumpar av en del tankar i just nu, men den kommer inte bli nårbar fören jag känner mig redo för det !

Är ju trotts allt en del privata saker som kommer skrivas där i !

Idag blir det till att PACKA! med stora bokstäver. .
tanken är att fixa i ordning lilla rummet, så man kan lasta in lite saker där inne som redan är nerpackade!

sen är det ju bara att fortsätta, från rum till rum..
Det är oxå lite svårt att packa ner saker, när man vet att man inte kommer att få upp de de närmsta halvåret.
Med tanke på att vi ska flytta hem till min mamma först, innan vi får tag på en egen lägenhet!
Så man mste verkligen verkligen sortera ut saker som ska vara uppe och saker som inte ska det !

Nej nu ska jag fortsätta med det jag inte gör ;)

Kanske slänger in en dagens oxzå ^^



bjudert på en gammal bild på mig och jesper, precis i början på vårt förhållande, tror vi hade en månad den dagen, på mammas 50 års kalas! en kväll vi sent kommer att glömma ..

Snart två år sedan ..
Och det har hänt så sjukt mycket sedan dess..
Men mina känslor kommer aldrig att förändras för dig ..

Älskar dig gubben <3

Kommentera inlägget här: