Nostalgi Elliehjärtachiz <3

Jag vet inte hur jag ska förklara det, jag vet knappt ens hur jag ska skriva, det är så mycket jag vill få sagt, det är så mycket jag vill att du ska förstå. o framförallt, jag vill att du ska förstå hur mycket du verkligen betyder för mig.

Detta år som vi känt varandra, har varit det bästa året i mitt liv, du har varit min ängel nersänd ifrån himlen. Det känns som om det har varit meningen att jag ska komma upp till Motala. det känns som om det är meningen att jag ska ha träffat dig, det känns som om det är du som skulle få mig att inse vad meningen med livet var. det har du gjort.

för några år sedan, innan jag kom upp till motala, innan jag träffade Älgen, innan allt detta, var jag långt nere på botten, inget i mitt liv hade en betydelse, mina vänner fanns där. men dom fick mig inte att le.

Sedan träffade jag Älgen o han fick mig att känna mig betydelsefull, han fick mig att le, men han fick mig aldrig hel inombords.... Under den tiden det var som jobbigast mellan mig o Älgen, kom du in i mitt liv. det var som om den makten ovanför (om den nu finns) hade hört alla mina böner, det var som om någon hade hört mig o verkligen försökt att hjälpa mig, genom att se till att du o jag skulle få kontakt.

Du försökte en gång....

Det gick inte ...

Du försökte en gång till ....

Det gick inte ..

Tredje gången gillt, O sen dess har jag inte kunnat släppa dig.

Du är min livboj, du är min beskyddare, du är min trygghet. Du är den bästa vän en människa kan ha. o jag är extra stolt att du är min vän, Jag är extra stolt över att du finns vid min sida, för en vän som dig ska man hålla jävligt hårt om, för att inte mista,

trotts att vi har haft våra motgångar, känns det endå som om de har stärkt våran relation. Trotts att vi bägge har varit så lånt ner på botten, känns det endå som om vi har kunnat ta oss ett steg uppåt tillsammans.

Jag vet inte vem eller vad jag hade varit idag, om inte du hade funnits i mitt liv... O tanken skrämmer mig, jag kan inte tänka mig ett liv utan dig vid min sida, jag kan inte ens föreställa mig hur mitt liv kommer att vara då jag har flyttat ner till skåne igen. Jag kan verkligen inte tänka mig hur det kommer att vara o inte få träffa dig var dag.

Jag kan inte föreställa mig hur mycket jag kommer att sakna dig. Som sagt, tanken på det skrämmer mig. Tanken på det gör ont o får mig gråtfärdig. Tanken på det gör att tårar börja rinna.

Men jag kan lova dig, jag kommer göra allt för att kontakten ska finnas kvar. Jag kommer göra allt för att vi ska fortsätta att vara vänner, Det kanske inte kommer att vara lika nära vänskap som det är i dag, men jag ska göra allt för att det ska bli så likt som möjligt. o då vi väl träffas, kommer det att vara speciellt, det kommer att vara roligt på ett vis vi inte kan föreställa oss just nu.

Ett år vänskap har gott. Ett år med skratt, ett år med motgångar, ett år med medvind. Ett år med leende trotts att allt har varit skit.

Det finns många ord som får mig att skratta, men det är bara du som förstår mina skämt. det är bara du som läser mellan raderna. det är bara du som vet hur jag fungerar. det är bara du som vet vem jag egentligen är ...

Vi har kommit fram till att vi aldrig har varit seriösa, jag vet inte vad det kan bero på. Det är nog ganska många saker det kan bero på. En sak kan vara att jag verkligen, verkligen suger på att prata om känslor för folk. Jag verkligen verkligen suger på att berätta om hur jag mår. Jag verkligen suger på att säga hur mycket folk betyder för mig . Jag suger på att visa min uppskattning. Men egentligen så är det nog inte det seriösa som räknas, eller jo. det är det ju egenligen, men jag tror, eller nej, jag vet att genom våra skämt är vi seriösa. Det jag vill få fram är att jag inte ens behöver vara seriös i din närhet, du ser endå hur jag mår. Du ser endå om jag börjar gråta. Du vet hur saker står till.

Vi behöver inte säga så mycket till varandra. vi förstår så bra ändå. Det är sjukt, men det känns som om vi har känt varandra hela livet.

vänskapen med dig är skratt, äventyr hemligheter minnen för livet.

DU är den bästa vän man kan ha du hjälper mig att kämpa vidare, se framåt o glömma allt som v varit. Jag älskar dig något otroligt mycket det finns som sagt inte ord hur mycket en sådan persn om du betyder och det finns bara en av dig !

Ditt leende smittar av sig o kan få mig lycklig i en vecka. Ditt skratt kommer jag aldrig glömma, hela du är speciell full av energi o glädje.

Det finns bara ett ord som beskriver dig bäst.

Pernilla Grandin<3

vart vi än hamnar på jorden. kommer du alltid att finnas i mina tankar, jag kommer fortfarande börja garva åt ord, men de gångerna i min ensamhet o mest troligt kommer jag att skicka iväg ett sms till dig o hoppas på att även du kommer att skratta till lite.

Jag kommer fortfarande garva åt alla minnen, men även dom i min ensamhet.

Tiden med dig är det bästa som hänt mig<3

Tiden med dig är bara ren lycka.

Du har fått mig att förstå vad vänskap är.

Du har fått mig att förstå vad lycka är.

Du har fåt mig att förstå hur det känns att må bra. o ska jag vara ärlig. så känns det jävligt bra=)

Ähh Jag älskar dig helt enkelt <3

// Chiz



minns du den tiden, då allt bara var så bra ?!
Den tiden jag kunde lägga in såna texter i dator, utan att ens be om lov..

Den tiden då du var den bästa sambon i hela världen ..
den tiden då du ochjag var 1+1 ..

Saknar dig <3

Pernilla Grandin:

BÖÖÖÖG PÅ DIIIG!!

Hatar att du får mig att gråta, fan ta dig!

Men ändå älskar jag dig så sjukt mycket och kommer alltid finnas för dig! <3<3

Pernilla Grandin:

Kärlek på dig! <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här: