Monstret på bottenplanen!

JAg måste faktiskt så berätta en sak!
En hemlig sak som faktiskt bara det finns ett fåtal som vet om!
http://kartor.eniro.se/m/a4cMm
finns det något som inte många tror på ..
på källarplanen för att vara mer exakt finns där ett monster ...

Ni kommer inte tro era öron..
men det finns faktiskt ett monster i källarplanen i exakt det dära huset ..
och det ´är inte vilket monster som helst.
Det är ett monster som gillar värme ..

tyvärr så är det inte många som sett det ! ( om ens någon)
men det låter dessvärre mer !
Ohh vad det låter !
När du som minst anar det !

I tvättstuga 2 lever det !
På ens strumpor
...
och då man inte lägger in några strumpor i torktummlaren så bankar den .. ohh jaa jävlar vad den bankar i trummorna!
Det låter faktiskt ända upp till 3:de våningen!

Jävlar sikket monster det måste vara!

O nu är den sur på mig ..
för jag tummlade inga strumpor idag :(
tänk om den vill äta upp mig ?!

Tänk om ...

Ska dra ner alla gardiner och låsa in mig !
För här kommer inget monster in!

Kommentera inlägget här: