scarry

Åhh..
var sjukt läskigt att vara ute o gå idag !!!!

Var på bibblan för att lämna in jespers ljudböcker .. eller rättare sagt hämta nya til lhonom.
var en skit skum kille där inne som tittade på mig hela tiden ... paranoid är vad jag är )
Men iaf .. så på vägen ut så gick han efter mig ...

Jag blev lagom rädd redan då .. .så jag sneddade in till närmsta affär (typ en spel butik.. )
Bra det .. skulle ju ändå in o spela på lotto ..
så jag fixade det i hopp om att killen som stannat utanför inte var kvar !
 När jag var klar gick jag ut .. o såg denna kille gå mot motsatta håll .. (puhh)
så jag börjar gå ner mot stan ...

i ögonvrån ser jag killen vända om o följa efter mig ...
så jag går in på coop.. skulle ändå fixa lite mat osv ..

Och vad får jag se, om inte killen ?! .
går oxå in på coop...
så jag går runt där inne o plockar på mig vad jag ska ha ..
och han med ! ..
eller jaa han står o kollar överallt ...
DÄR JAG ÄR !!! ..

går till kassan .. han med :/
packar snabbt ner allt jag handlat i väskan jag hade o småsprang ut .. första dörren jag hittade gick jag in i ...
och stannade o kollade efter mig ...
killen kom ut från coop, o stod stilla ett tag ..
jag kollar vilken butik jag är inne i och ser att det var apoteket ..
stannar där inne läääänge o väl .. för att säkra mig om att han inte stannar kvar o väntar på mig ...
kollar runt lite på hyllorna o låtsas som om jag ska ha något där inne ..

efter en halvtimme tittar jag ut o han står inte kvar .. puhhh..
personalen på apoteket måste tro att jag var sinnes sjuk ...
men jaa :/ vad skulle mna göra liksom ...

han förföljde ju faktiskt mig ..

till alla killar som råkar gå åt samma håll som någon annan.. .
SLUTA!!1 ..
ta en omväg för fan!
för man blir jävlar i det livrädd ..

Nog om det !! ..
nu sitter jag här hemma o väntar på julgranen som jag beställde idag :)
hahaha fri hemkörning .. BRA! tänkte jag ;)
får ju uttnyttja systemet ;)
 
Haha nej ..

ska fortsätta slå in lite paket till gubben <3

Tjolahopp

// 

Kommentera inlägget här: