12 december

ny header,
nya känslor .

livet börjar kännas bättre .. :)
kan vara för alla tanke nötter jag får stå ut med nu för tin!
eller jaa ;)
för det stora uppdraget vi börjat på!
håller på att undersöker ett ödehus ..
pretty kul faktiskt :)

 men det tar sin lilla tid, o sin energi så gud vet vad !

Skönt att komma ut lagom mycket sådär ;)

Imorgon börjar iaf vardagen att likna sig igen :)
Lite små skönt det oxå ..
att kunna ta det lugnt o bara vara ..

så imorgon skaj ag bara ägna mig åt mig sj'älv ;)

kan vara skönt det med jaa :P


hahah har la egentligen inte ,cket att säga, mer än att jag är sjukt lycklig över att min lilla dator har börjat funka igen :)

Kanske blir det skärpning på bloggandet ?Q
Kanske inte ;)

ahhaha


bjuder på en bild på vår tillfälliga fritidssysselsättning (GEOCACHING) ;)
ÖDEHUSET!

Kommentera inlägget här: