18 augusti

godmorgon ..

eller god och god..
har sovit som en kratta, klockan 3 vaknade jag och var PIGG!
piggare än någonsin förr ! JOBBGIT!!!
var vaken till runt fem ..
då jag äntöligen lyckades somna om ringer jespers väckarklocka:(
o han snozzar och snozzar, o jag vaknar för var gång ..
sen somnade jag äntligen om när han lämnade hemmet vid fem tiden ...

klockan sex började grannens hund att skälla .. o han skällde fram till sju KONSTANT och intensivt ..
blev så jävla förbannad så jag gick upp!

väl uppe möttes jag av en bebis i hallen ?!
dom har dock varit instängda, så jag förstår inte hur fan den kom ut !
Dagens problem alltså, för att kunna undvika det igen så måste jag komma på hur fan det gick till!

idag blir det städa, hoppas jag ,
en promenad o lite sånt skiut ska jag oxå hinna med !
men nu ..

Frukost !

puss o kram





Och som felicia skulle sagt : 

"when the world says "give up", hope whispers "try it one more time"

Kommentera inlägget här: