februari

Jag har varit sjuk exakt hela januari. Jag har föresten varit sjuk enda sedan julafton. 
Jibbade julafton kväll. Knäckte ryggen o åkte hem för ryggskott. 
3 dagar senare hamnar jac i hög feber och extrem förkylnung. INFLUENSAN. Jag ich resterande personer i familjen blir liggandes. I sängen i 3 hela dagar. Sen blir jag rastlös och flyttar ut oss till soffan i 3 timmar för att sedan återvända till sängs. Jag fick min röst tillvaka för bara någon dag sedan.. exakt hela januari har jag variy dålig. Nj är vi taggade för februari. 

Kamilma är jätte hes idag. Och hostig. Nog dags att börja om.

Idag var vi hos en ny gammal kompis till mig. Eller man kanske inte kan kalla oss kompisar. Vi gick i samma klass i gymnasiet men sa bara hej i korridorerna. Vi umgicks inte i samma gäng. 
Mennpå nägotvis har vi funnit varandra nu. 

Vi åkte till de idag för att kamilla skulle få lov att pröva rida. 
Så stolt denna mamman är !!!!!!! 

Livet flyter annars på!. Jag börjar se lite ljus i allt det märka. Haft en liten rebell tid bakom mig då jag gått emot chefen. Men kommit fram till att om de inte vill anställa mig. Kan de heller inte kräca att de ska kunna tvinga mig att jobba helger! PUNKT!

HAr för övrigt sökt lite nya jobba. Inom hely andra områden. Vill pröva mig fram. Testa något nytt o se hur starka mina ben egentligeb är!. 

Nu ska jag sova. Eller iaf glo något avsnitt av rederiet. 

Imorgon väntas kalas hos eb kompis för lillloppan. Går set att förstå att hob fyller 5 år i sommar?! . 

Kommentera inlägget här: