Dagens Jag återuppstår!

Jag tänkte ta upp denna kategorin igen, men istället döpt den till Dagens NYA jag ..
Jag ska visst vinna bloggkampen som jag och Allissa har skapat :P
haha och en möjlighet blir kanske att skapa ny motivation, och istället inte vara så enformig..
däremot är livet som småbarnsmamma väldigt enformiga, allt handlar ju faktiskt om Kamilla i dagens läge...
men jag ska försöka mig på att göra något bättre..
Något vettigare :P
 
haha..
 
rubrikerna är :
 
Dag 01 – Presentera dig
Dag 02 – 5 sanningar om dig själv
Dag 03 – Din familj
Dag 04 – något som gör dig glad
Dag 05 – En dag du aldrig glömmer
Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – det värsta som hänt dig
Dag 08 – Någon du älskar
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – min dröm
Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss

Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet

Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på
 
vi gör ett nytt försök :D
 
 
Kommentera inlägget här: