d vitamin påfyllning

Idag har det varit en dag helt i min smak. 
Har fått så mycket D vitamin i kroppen att jag faktiskt känner en lycka.  En lycka jag annars bara brukar känna sådär när våren börjar knaka på dörren. 

Idag var det dags för att dra igång vårterminen med kotte scouterna där millis är med. För övrigt de enda scouterna som tar emot barn på 1.5 år. Men vi tycker det är roligt. Och dessutom går ju millis dagis kompis oxå där ( vars mamma är ledare ). Så roligt har vi. 

De 2 timmar man träffas 1 söndag i månaden ger en energi som varar ett bra tag. Idag var en sådan dag. Och jag kände redan när jag vaknade hur underbart allt kommer att vara. 

Trotts en natt med ingen sömn alls. Eller jo 2 timmar. Så var jag ändå lycklig.... 

Vid 2 begav vi oss ut på ringsjön för att barnen skulle åka skridskor. -5 grader och strålande solsken.  Isen var ca 20-30 cm tjock och allt var bara så kanon. 
Det grillades korv och barn sprang och lekte. 

Solen började gå ner och allt kändes som i en romantisk film. 

Nu ligger jag i sängen. Härligt trött och inväntar sömnen. 
Med myran på magen... 

Imorgon väntas en mindre rolig dag. MILLIS ska till hals mottagningen så får vi se vad de säger om hennes halsmandlar. Älskade lilla tjej 😣 gör så ont i mitt hjärta.. 
Och sen ska vi till bm och lyssna på hjärtljud. 
Har en sån stark känsla om att bebis inte lever längre.  Men håller verkligen alla tummar på att jag har fel! 

Kan bli en dag med många känslor. Och jag hoppas att alla resultaten kommer att göra mig glad.. 

Tisdag är det ÄNTLIGEN dags för körskolan.. 
Dessutom blir det dagis för mini fisen. 

Nu får jag väl säga godnatt. Så jag hinner somna innan mannen börjar snarka alldeles för mycket. ❤ 




Kategori:
Kommentera inlägget här: