Dag 4 Något som gör dig glad

Dag 04 – något som gör dig glad
Dag 05 – En dag du aldrig glömmer
Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – det värsta som hänt dig
Dag 08 – Någon du älskar
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – min dröm
Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss

Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet

Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på
 

Något som gör mig Glad
 
Det finns massor saker som kan göra mig glad .
Just nu är det nog tanken på framtiden och att förhoppningsvis allt ordnar sig snart.
sparkarna ifrån bebis kan få mig att skina upp,
Eller de tillfällen då Kamilla kommer och ger mig en puss och kram helt utan anledning.
 
Nr jag får SMS ifrån vänner där de förklarar hur mycket jag betyder för dom.
 
Eller att bara vakna mitt i natten och både se och höra Jesper och kamilla snarka så gott vid sidan om..
 
Solen gör mig både glad och pigg, och ger mig energi som är så otroligt speciell.
 
Som ni märker är det mycket som gör mig glad .
Svårt att kategorisera just det där ämnet,
Men när man mr som sämst, är det dags att bara tänka på hur mycket som egentligen gör en glad :)
 
 
 
Kommentera inlägget här: