Helt enkelt bara bättre

Att inte skriva eller tänka på dig mer får mig liksom att bara tappa motivationen till att skriva,
Jag använder nog denna blogg till en plats att få avreagera mig på,
Men du är ute ur mitt liv, och jag ränker ändå inte lägga ner bloggandet.....

I måndess kom spanjorerna hem, alltså J:S fosterfamilj. Det kändes skönt, blev middag hemma hos de efter att jag jobbat i måndes, och jag kan väl inte riktigt förklara hur glädjen i mig kom tillbaka till mitt liv, det kändes precis som att allt bara kommer bli sådär otroligt bra som det kan bli!

Vi tar en dag i taget helt enkelt!

Jag skulle väl egentligen sova, men min brännskadade rygg vill inte det....
Att man aldrig lär sig?, men ändå samma sak vart enda år!
Blir nog för hispig när det blir sol och varmt ute!

Imorgon är J ledig, är tänkt att ta en städdag hör hemma, det behöva verkligen!

Godnatt

Kommentera inlägget här: