Dag 6 - min bästa vän

*Dag 01 – Presentera dig
*Dag 02 – 5 sanningar om dig själv
*Dag 03 – Din familj
*Dag 04 – något som gör dig glad
*Dag 05 – En dag du aldrig glömmer
*Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – det värsta som hänt dig
Dag 08 – Någon du älskar
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – min dröm
Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss

Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet

Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på

Jag har två absolut bästa vänner, det går inte att välja ut någon av dom som är bättre än den andra. För dom är så perfekta på sina vis för mig <3
tyvärr så har jag oturen att ha de bägge två på andra sidan jordklotet känns det som vissa dagar ...
Men de är fruktansvärt långt bort....
Men ändå, lyckas vi hitta tid till att kunna träffas och ha så otroligt roligt tillsammans! så som det en gång var !


Pernilla Grandin <3
Jag har verkligen så många gånger försökt förklara vad våran vännskap innebär!
men varje gång känns det som att jag misslyckas ...
För det finns inte ord att kunna förklara en sån stor sak!

allt började egentligen utav saker som var totalt skit !
Man sökte flyktväg ifrån det, men vi hamnade tilslammans!
Så många chanser du gav mig !
Men tredje gången gilt eller vad man säger ?!
sen den där klassfesten har vi liksom inte släppt varandra !
Och det är jag glad över, att ha en sån speceill människa i mitt liv, att just DU kom in i mitt liv, du som var omringad av så många andra myckket bättre människor, människor som kunde få dig glad, när allt det dära jobbigfa inträffade..
Istället valde du mig, som oxå var totalt nerbruten under samma tid som du !

Vänskapen utvecklades och vi gjorde ALLT tillsammans!
den sista tiden för mig i motala sa du att jag skulle flytta in till dig ..
Kunde något någonsin bli så mycket bättre ?!
Du och jag under samma tak!
visst tyckte alla runt om att det bara var totalt fel, lärare som sa att det nog var det sämsta vi gjort,
men ändå !
Ingen såg bakom de stängda dörrarna hur jävla bra allt var ..
Ingen!

Jag är glad att jag fick träffa dig, att jag fick tillbringa min mestadels tid uppe ei motala tillsammans med dig ..
Människor du presenterat mig för,
Platser du visat mig,
Saker vi gjort..
Precis allt har byggt upp mig och fått mig till att vara den jagär i dag ..
allt tack vare dig <3 <3

JAg älskar dig så oändligt mycket Pernilla <3

Ellie HJÄRTA Chiz Forever




William Gustavsson <3

Människan jag känt längst, och som jag fortfarande har kontakt med !
Min bror <3
som tyvärr bor i kirruna nu ..

Du är verkligen vännen i mitt liv,
Så många saker vi har gått igenom tilslammans !
Från att vi var 6 år så har vi liksom alltid varit tilslammans!
vi har alltid sagt att jag är dina ögon och du min hjärna!
Det finns ingen som känner mig så bra som du ..

Du må vara blind, men du kan ändå se när jag gråter ..
Du vet ändå när något inte står rätt till, och du lyckas alltid rätta till det på det dära sättet som bara du kan !

alla galna dagar vi bara har varit, gjort saker som ingen annan skulle få för sig att göra !
Gå emot lagar och regler bara för att VI ska le!

som när vi cyklade in till ängelholm på tandem, alla precis alla sa att vi absolut inte fick !
Men ädnå så gjorde vi det !
Byggde upp med högtalare i cykelkorgen, du satte dig bak och jag fram ( trotts att dxet egentlgien var meningen tvärtom ) cyklade, skrattade cyklade ..
Ända in till ägnelholm, hur mågna gånger kom vi inte vilse ?!
hur mågna timmar var vi inte totalt bortblåsta ?!
då INGEN hörde något ifrån oss ?!

Men jsut detta är en av många saker vi gjort,
som vi fortfarande kan se tillbaks och skratta åt !
Vi må ha blivit äldre...
Men tillsammans har vi stannat i åldrarna! tillsammans kan vi fortfarande få för oss att hitta på såna sjuka småsaker !

Tillsammans är allt bra <3



Alltid du och jag bror <3



Kommentera inlägget här: