dag 2 - 5 sanningar om dig själv.

*Dag 01 – Presentera dig
*Dag 02 – 5 sanningar om dig själv
Dag 03 – Din familj
Dag 04 – något som gör dig glad
Dag 05 – En dag du aldrig glömmer
Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – det värsta som hänt dig
Dag 08 – Någon du älskar
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – min dröm
Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss

Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet

Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på


Ohh .. 5 saningar är en svår sak att komma på ..

* Jag hatar att vara det yngsta barnet i familjen - det är så otroligt tråkigt att alltid vara den som får testa saker sist, om ni förstår. för på något vis är det precis som om det yngsta barnet är det som får ta all bördan.. och så är det ! .. just hate it !

*Egentligen så tycket jag det är ganska kul att gå i skolan- träffa människor man tycker om, använda hjärnan ( jo jag har en hjärna, men tar bara fram den i ytterst få tillfällen- och de tillfällena är då i skolan )... så skönt att liksom bli godkänd i saker att känna att man fkaitskt kan klara av det ..

* Har ett lokalsinne som en guldfisk- kan ha gått förbi samma ställe 70 gånger, men vet ändå inte vart jag är..
något som förövrigt är väldigt väldigt jobbigt när man håller på med geocaching, där man egentligen behöver ett ganska hyffsat lokalsinne... ett bra exempel är att jag skulle leta upp ett elskå¨p i helsingborg som är målad som svamp bob fyrkant figuren.. har varit där två gånger .. men när jag väl ska visa gatan, hittar jag verkligen inte dit där igen... blir så irriterad.

* är allergisk mot både vintern och sommaren! - finns inget jag gillar så mycket som sommaren, men är så allergisk mot den jag kan komma, pollenallergi, hudallergi mot värmen, allergi mot solen .. usch fy blä. oftast därför jag alltid badar med tröja på, eller oftast alltid går i långärmat på sommaren trotts att det är närmre 40 grader .det suger verkligen ... vintern ska vi heller inte tala om, allergisk mot kylan.. det på sätt och vis sv ider på hela kropppen ..

* jag är nog den enda människan som verkligen drömmer om att få jobba inom lager- tänk er själva. att ha ett mål med dagen, men ändå få planera det själv. stressigt som tusan, men ändå .. man jobbar szjälvständigt .. Varför i hela jävla friden valde jag att bli barnskötare ?! ... nae, dålig förklaring til ldet .... och det får jag illa ångra mig i resten av mitt liv, åtminstonde tills jag får en vettig handledare på Af .. :/

detta var då 5 meningslösa sanningar om mig själv ;)

haha vill juinte vara för privat ;)

nu ska jag gå och få i mig lite frukost !


bjuder på en bild på öde huset, ett uppdrag vi just nu håller på med i geocachingen ..
ett uppdrag som tar massa tid ! men är sjukt spännande och se hur det kommer att gå för mr green ...
Kommentera inlägget här: