27 Januari med flaggan på halvstång

Åhh .
fredag..
Med massa beslutångest i mig ..

Har idag lekt lite med katterna. trotts att jag egentlgien lovade mig själv att börja plugga halv två. så har jag fortfarande inte ens öppnat skolboken :/

Har som sagt lekt med katterna..
såpbubblor var en väldigt kul grejj allts ¨^^
fast en hel jävla vetenskap behövdes för att blåsa bubblor, samtidigt som man ska hålla undan en katt från "såp-bubble-sörjan" samtidigt som man ska fota..
ja som sagt. en hel vetskap!

Blev iaf några bilder :)
Lite små söta faktiskt :D




Ikväll är det Geo event i helsingborg..
har lite beslut ångest ifall man ska dit eller inte ..
J slutar nog inte fören vid sex tiden och kommer hem lagom till sju.
Slänga i sig lite mat och åka iväg igen ?! ..
Njaa ..
Vi får se hur det blir med den saken!

Dessutom är det begravning i kyrkan idag ..
Det får mig att känna mig lite down :/
Det händer överallt, var dag, hela tiden ..
Men tankarna flyger ju iväg så fort man ser halvstången och hör kyrkklockorna..

Och så nära kyrkan som vi fkatiskt bor.
Så går det tyvärr inte att missa :/

nej nu MÅSTE jag fkaitskt sätta mig och plugga ett tag 
så jag får något gjort idag =/

//

Kommentera inlägget här: