25 JAnuari

Hej hopp!
Idag är det onsdag, som alla förstod, och jag har inte bloggat på ett bra tag, jag vet ..
Men jag orkar liksom inte alltid med det ;)

ska snart börja göra vid mig, ska till skolan o ha matte....
i eftermiddag blir dt dessutom geografi och naturkunskap :/

Hade en kurs igår som verkligen fick mig att sitta och lyssna en hel lektion.
läraren antecknade tre ord på tavlan, jag anteckande tre sidor i boken.
jag följde verkligen med på allt hon sa..
och jag kände allt så otroligt kul:)

Har inte riktigt bestämt mig än ifall jag ska ha kursen på flex eller på om jag ska vara på den ..
När det är så kul vill man ju inte riktigt ha det på flexstudier..
Det är ju då man vill vara i skolan..
Men jaa, vi får se hur det blir med allt!

Annars händer det inte så mycket.
håller fortfarande på med ödehuset. och har kommit först två steg längre i helgen,
och nu har vi kommit ytterligare ett steg längre ;)
Så snart är la den cachen oxå slut!

Framåt helgen har vi bokat in en dag med en gammal vän till mig och hans flickvän..
vi ska iväg o rensa engelholm på cacher ccå :)
Så det ska bli jävligt kul att umgås med de oxå speciellt när hon är en cachare :)

nej ...
har ju som jag skrev inte så mycket att skriva om..
men detta var ju lite iaf !

Och nu måste jag börja fixa till mig ;)

Haha puss o kram

//

Kommentera inlägget här: