18 Januari

Gud vad jag är opepp idag.
Känner inte för något.
dör det minsta jag gör, och så har jag ont :(

Gick upp runt halv tio i förmiddes, gick o satte mig direkt i soffan .
Inte peppe på något.
Ringde på dörren, så det var snabbt på med lite kläder ...
Tydligen några hantverksnissar som skulel kolla toaletterna (får dom ens komma oanmälda?)
I vilket fall som helst var det att släppa in dom, dom sa att dom skulle komma tillbaks vid tre, men var i skolan då, så vet inte riktigt om dom kommer senare ?!

Sen vart det att bege sig mot skolan ( trotts att jag egentlgien inte tänkt det )
Kunde i vilket fall som helst inte koncentrera mig på något ..
kännerm ig totalt misslyckad med Naturkunskap B :(
HATAR ämnet och fattar inte ett skit :(

Kom hem, och känner mig piss fortfarande ..

får se om jag sätter på någon film, borde städa. men jag kan inte ..

Längtar tills gubben kommer hem <3
Allt blir så mycket bättre då!

Du är den bästa <3


//
Kommentera inlägget här: