11 JAnuari

JAg är vaken innan jag själv är vaken.
Har hunnit göra allt det dära man ska fått gjort innan man ska iväg.
Äta frukost,
sminka sig,
fixa håret
Leta upp hörlurarna
packa väskan (under produktion) 
 
Jaa allt det dära ..
Det är skumt att sägat, men skolan börjar om en timme .

åhh nu fick jag det sagt iaf !
Idag på schemat blire matte B fram till tjugo i tolv.
sen börjar jag inte nästa lektion fören vid två sådär (natur B)  .. pretty skönt i dessa lägen att bo granne med skolan :)
 så man kan gå hem under tiden :D

Tänkte mer egentligen bara slänga in något litet inlägg såhär dagen D ...
Lite skönt att tömma hjärnan innan man ska iväg o fylla upp den igen ! .

nej sätta på lite musika, (klockan är ju över 9, så grannarna kan ju egentligen inte klaga ?! .. )
och packa ner det sista !

Det kanske föresten är dags att bjuda på en bild ?! .
hmm, vad ska man välja för någon S: ..


Ähh får bli en jäääävligt old bild på kattaskrället ;)
Den äldsta katten (MYran som hon är döpt ) för typ 3 år sedan ;)
Min lilla prinsessa <3


//



Pernilla Grandin:

SKALBAGGE!! :)

Jessica [Mamma,Design,Djur.Personligt.m.m.]:

Vilken söt kissemiss du hade där =)

Kommentera inlägget här: