Året som gått

När jag satt och pysslade idag så kom jag fram till att det snart är slut på detta året.

Detta året som varit det konstigaste i mitt liv, tror jag.
Ett år med så mycket känslor ( men antar att jag säger det om vart år!)
Men detta året har verkligen varit konstigt!

Det började perfekt, jag trodde att allt bara var så bra att det inte kunde bli bättre!

Sen åkte allt utför! Det var många tårfyllda nätter. Mycket tröstande kring allt som hände
Mycket farande och många panikattacker!
Men vi tog oss igenom det!

Ja blev faster åt en otrolig liten knatt! Vidar du var så efterlängtad <3

Den 1 april var det nog den bästa dagen på hela detta året. Allt var så mörkt och tråkigt och jobbigt!
Men jag tror att jag talar för både mig ch Jesper när jag säger att inget spelade längre någon roll efter den 1 april!

Jesper fick en syster efter så många år!
En syster som verkligen är långt ifrån allt annat! Och jag fick en otroligt fin vän och svägerska!
Sen den dagen var det som om allt bara blev bättre!

Under sommaren fyllde Jesper 30 och vi flyttade till en ny fin och fräsch lägenhet! Här trivs vi kanon!

Just nu leker livet, visst har vi en del motgångar men det känns ändå okej innerst inne!

Jag hat min Jesper och jag har våran nya familj Annika och barnen!
Jag är nöjd så, det är jag!

Nästa åt satsar vi på att saker ska bli lite bättre mellan mig och Jesper! Vi har redan planerat hur vi ska lösa de små bristerna som finns!
Och jag vet om att det kommer att bli ett bra år 2013!

Kommentera inlägget här: