Mina andetag ...

Min mur som jag byggt upp, rinner sakta ut i sanden, och jag med den ..
Jag är inte säger på hur mycket med jag orkar,
Jag är inte säker på att jag väljer rätt väg att gå...
Jag är inte säker på att jag tar mina andetag för att överleva..

Jag vet inte om jag lever för min egen skull!!
Det enda jag försöker att göra är att ta en dag i taget..
Inte tänka negativa tankar och bara njuta av livet ..
Ibland går det lättare än jag trott, ibalnd går det rent åt helvete...
Jag vet inte hur mycket mer skit jag orkar,..
Jag vet inte hur många gånger till jag orkar misslyckas med mina projekt..
 Jag vet inte alls om jag tar mina andetag för min egna skull

Jag somnar var kväll med tanken " imorgon kommer det bli en bra dag"
Ibland hjälper det, men ibland kan jag inte hj'lpa att jag inte tror på mina egna ord..
För ibland vet jag redan i förväg att det inte kommer att bli en bra dag..
Nämnde jag föresten att jag inte vet varför jag andas?

Vad händer efter döden ?
Vad händer efter domedagen ?
vad händer på andra sidan jorden?
Jag bryr mig inte, inte än iaf.
För än så länge lever jag fortfarande..
Men ..
Jag vet inte hur länge till jag orkar andas

Kommentera inlägget här: