fortf, 22 juli

tjooo!
Sitter hos wille walle wulle, bögen äter så jag passade på att sätta mig här ...
ska ju vara duktig nu med bloggandet ;) höhö

har lekt massor med lilla lovis, samuel är en grinig 6 åring så han är det inte lönt att umgås  med ;) o snackat massa skit med walle ...
det är så otroligt skönt att vara här , man känner sig verkligen älskad o längtad...
här trivs jag !

I vilket fall som helst så är planerna på att fixa ett omslag till willes skiv släpp ( när det  nu blir  ) så idag blir det  att fota lite ..
 Kul jul ;) 
får se när vädret blir bättre ifal lvi kan gå ut o ta lite roliga bilder ..
 har lite i tankarna på hur det ska se ut .. men vi får se vad vi får med idag ;)

nej nu skajag ägna mig åt ungen som sitter  o drar  mig i byxbenet,, tror hon ör lite myssugen nu faktiskt !
Så ska sätta mig med henne o krama sönder flickstackarn ..

Puss o kram!

Kommentera inlägget här: