faktiskt fortfarande 22 juli

hej hopp!
Då är man hemma igen ! .
Har varit en pretty mysig dag, vi bestämde oss för att åka till stan o handla ett armband till willes flicka, och doddo skulle ha lite kläder till sig .. o jag hittade en sjukt fin jacka till lilla lovis .
som doddo var så tvungen att köpa :)
hihih .. duktig jag är på att lura på dom kläder ;)
men det är så otroligt mysigt med bebiskläder...

som sagt, nu är jag hemma igen, och kvällen vet jag inte alls vad den har att erbjuda, men det blir nog bra med det ..
tror vi ska kolla på några avsnitt av Färhäxad o mysa ner oss i soffan! ..
fredagskvällarna brukar oftast alltid sluta bra ;)

nej nu ska jag ta mig en rök, sen leta efter kläder till morgondagens kalas.
ska nämligen på 3 års kalas hos söta Julia ..
ska bli mega mys att frå träffa bror o johanna igen!

så tror att detta blir det sista inlägget idag ;)
men 3 inlägg, är ändå SKIT bra :)
Stolt jag är över mig själv :D hihih

Puss o kram !

o eftersom jag för tillfället inte kan ladda upp några bilder, så får det bli ett inlägg utan någon ;)



Kommentera inlägget här: