28 juli Rip Irene

godmorgon..
mår inte helt kanon idag ..
vet inte vad det är med mig..
haft konstant huvudvärk i 2 veckor nu ..
knapprar tabletter det enda jag gör .

iaf, igår fick jag reda på att en OTROLIGT bra lärare gott bort väldigt hastigt,
av cancer i urinblåsan ...
Kan inte fatta det ..
Hon som var den piggaste av dom, den bästa av dom...
Varför är det alltid de finaste som förlorar först ?
Hon var i vilket fall som helst den enda läraren som brydde sig om mig och tog hand om mig när jag hade brötit benet ....
Den enda läraren man kunde prata med ..
O nu .. Jaa .. det är skumt ..
Tycker synd om alla omvårdare som inte får ha henne längre till höstterminen ..
Det kommer att bli en tuff skolgång för dom, så kan inte låta bli att skänka mina gammla klass en tanke ..
 
idag vet jag inte alls vad som händer .. bråka lite med fk, bråka lite med jespers jobb..
Jaoo under sommaren verkar det som om all löneutbetalning blir lite svårare ?! ingen av oss har fått pengar när vi egentligen skulle ...
HATAR sånt :(

sen ta det lugnt .. gräva ner mig i soffan med bebisarna och glo lite film...

Puss o kram !

Kommentera inlägget här: