Pernilla <3

Om du är ledsen, eller om du är glad
behöver du prata med någon ett tag
jag vill att du ska veta en sak, och jag tror nog att du vet
jag kommer alltid vara här för dig

Tveka aldrig att slå en signal, kommer alltid att finnas här för dig
och jag vet att du kommer finnas för mig
när du är ledsen gör det ont i mig, men jag läker snabbt när du är glad

Jag hoppas att du nån gång kommer att se
att du är så fin just som du är, tveka aldrig på det
men jag vet inte vad jag ska säga till dig
för att få dig att förstå, att du är så vacker så vacker så

Jag hoppas och önskar att du en dag får
din riddare som läker alla dina sår
om det är möjligt kan nog ingen svara på
men ditt liv kommer bli så underbart ändå

Jag har alltid varit ärlig och sagt vad jag tyckt
jämt när vi pratat du och jag, det är precis som du sa
att jag ljuger så dåligt och du ser när jag mår dåligt
ja den enda som ser just hur det är, och det känns så bra när du är här

Att veta vad man vill här i livet, varför ska det va så svårt
men man måste följa hjärtat, även när det känns hårt
och änglarna gråter, ja jag ser att dom gråter
för dig när det känns hemskt, men det kommer bli bra det har jag bestämt

Och jag hoppas och tror att du förstår någon gång,
vad jag vill säga med min text, snälla tro på det jag säger i min text,
jag tror nog att du kommer att se
att du är så bra just som du är
och ingens ord kan ändra det



Ibland saknar jag dig så enormt mycket ..
alla skratt för inget .
alla tårar avmeningslösasakersomdykeruppnärmanärsådärövertrött,
Det kommer aldrig att bli som det en gång var igen..
Det vet vi nog bägge två ..

men den helgen jag var och hälsade på ..
Insåg jag vad det är jag förlorat..
Det vardärför jag drog mig undan på söndags morgon ..
Det var därför jag var tvungen att ta med mig jesper ut på en promenad,
jag klarade verkligen inte av att hålla de tillbaks ..
de där förbannade jävla tårarna av saknad ..
De tårarna för att jag insåg vad jag förlorat. .
Mitt liv var uppe hos er..

men jag förstörde allt ..
Förstörde mitt liv,
Förstörde vännskaper ...

Som sagt, vi båda vet att det aldrig kommer att bli så igen ..
Att det aldrig kommer att bli det dära Perfekta teamet som vi var ..

Men jag Ångrar inte en endaste dag med dig !

Gråter du, så gråter jag !

1+1 Är aldrig mer än två <3



Älskar dig Pernilla, och kommer alltid att göra..
Vad som än händer , så finns vi ALLTID under samma himmel <3 <3
Kommentera inlägget här: