ja, jag vet inte vad det är för datum längre ;)

hej hopp!
I'm back ;)
Eller iaf för helgen :)
Det har hänt kanon mycket, eller inte ..
Allt är bara strul..
o tankar kring ytterligare en ny flytt ligger på planerna ...

Denna helgen tillbringar vi iaf hela familjen. ( jag o jesper och sex katter) hemma hos mamma..
ska utnyttja tiden till MAX ..
vi har iaf sagt att attungarna ska få känna på lite gräs så dom kan komma ut, och gissa om Myran vart lycklig när hon fick komma hit ;)
Min lilla heffaklump <3<3<3
var egentlgien menningen att vi skulle ha en grillkväll med familjerna hemma (jespers bror med familj, och min bror med familj) men efter allt strul, sååå ... jaa ..
blev det som det blev. ..

men men ..
nu som sagt äntligen här, o förhoppningsvis blir det mer bloggandet under helgens gåg ;Op
vårt eget internet har foretfarande inte börjat funka .. o någon gång under nästa vecka är vad de säger ..
IDIOTER !

Idag blir det att blondera sig ..
Så man kommer igång igen med håret..
gör allt neutralt så jag blir av med de dubblahårfärgerna. plus utväxten..
sen nästa vecka får vi se vilken färg jag egentligen väljer ..
Ja, det märks :)

nej nu ska vi ut o sätta igång grillen..
Ikväll blir det flintastek o mys !
imorgon blir det nog att jespers bror kommer hit o hälsar på ..
o på söndag är deet slappedag?
sen får vi se om vi åker hem på måndag eller hur det blir med allt ;)

Trivs iaf att vara här :)

Nej nu ska jag gå som sagt,
Puss o kram, och så hörs vi :)


Kommentera inlägget här: