:( ibland önskar jag att du fanns lite mer storebror...

åhh.. jag måste vara störd..
Varför blir jag inte glad som jag borde över ett sånt här besked ?! ..
istället blir jag bara ledsen ..

När det hände mig, blev det bara en massa bråk o så...
människor i min närhet slutade prata med mig ..

Men när det händer min bror .. Då är det plötsligt okej ?!
då är det plötsligt en stor jävla händelse..

Var gång är det samma sak, när min bror sätts i samma rum som mig, så existerar jag inte ..
nej jag vet inte vad jag ska säga om saken längre...

Visst är jag glad..

men ibland önskar man att han iaf någon gång undrade hur jag mådde, vad jag gjorde..
Ja vad som hälst, som visade att han brydde sig ...

Jag har vänner som känns mer "syskon" för mig, än vad min egna bror gör..
jag har vänner jag kallar för bror o syster..
men björn är ju bara björn ...

någonstans på vägen blev det fel, någonstans försvann han ifrån mig..
Jag vet inte vart, jag vet ine hur ..
Men jag vet att det är ett sår som tar LÅNG tid att läka ..
att det är en relation som tar LÅNG tid att bygga upp ...

och om han inte ens visar att han har den tiden att laga en gamal syskonrelation, varför ska då jag bry mig ?! ..

Grattis och lycka till..
det är väl det enda jag kan säga ?! ..
Kommentera inlägget här: