Fredag

Fredag betyder i vanliga fall att det inleder helgen..
men som jag o johanna kom fram till då vi båda går hemma (hon sjukskriven och jag arbetslös)
att vi har fredag var dag ? :D
iaf idag händer inte så mycket ..
ska väl fixa i ordning det sista här hemma ..
sen är jag lite sugen på att sitta och pyssla idag .
så får se hur det blir !

Iaf så har det varit en gööör mysig morgon ..
Jesper åkte till jobbet vid sju tiden .. o jag kunde inte somna om, så jag satte igång en film på datorn ..
en av absoluta facorit filmerna jag någonsin haft på min dator ..
I taket lyser stjärnorna .
och tog upp bebisarna som var på världens goshumör .
skickade iväg ett sms till en kompis, och verkligen skrev av mig om alla mina tankar ..
Så otroligt skönt att f åallt utrett ..
för nu vet vi vad vi bägge känner och tycker ..
och det är skönt att vi överens !
och att jag verkligen fått veta allt nu ..

men iaf .. mys stund tills filmen tog slut.. sen försökte jag somna om ..
men fick sms hela tiden ^^
så det gick ju inte så bra med den saken ..
gick upp och gav de små lite mat ..
de har blivit så duktiga .. Loke har börjat gå på toa helt själv nu :)
mega sött :D
och dessutom har han börjat äta torrfoder ..
så nu är jobbet att hålla isär de stora så de inte äter upp bebisarnas mat ..

aja  ..
för mycket bebistalk! 
 
nu ska jag bara sitta o slappa ett tag till ..
Skönt att göra det faktiskt ! 

 sååå puss o kram !

det blir dock ingen bild idag ^^ hahah den vill inte som jag vill



Men som felicia skulle sagt : 

"we all die, the goal is not to live forever, the goal is to create something that does"


Kommentera inlägget här: