det var en gång för längesedan!

varför ska saker och ting bara upprepas ?!
göra lika ont som det gjorde sist?!
varför växer man aldrig ifrån samma smärta ?!
blir immun?!

Jag vet faktiskt inte varför jag inte växer ifrån den ..
Varför jag inte kommer över den ..

folk runt om säger bara att jag ska skita i det .
ognorera det ..
men det går fan inte !
Och det är inte jag som väljer att det inte ska gå ..

Det är det som är det sjuka ..
Jag kan inte själv kontrollera denna smärtan..
Jag kan itne göra mig förberedd.

Jag vet om att det är en förbjuden del jag gått in i ..
en förbjuden del jag inte hittar ut ifrån ..

Men hur kan man någonsin lära sig att säga nej till sin första kärlek ?! ..
en kärle som alltid kommer att finnas kvar, i en liiiiiten del av ditt hjärta. .

det går bara inte att komma ifrån!
att jag en gång har älskat dig så mycket att det har satt sina spår ...

för mig är du fortfarande värd massor !
för mig betyder du fortfarande en hel del ..

det finns verkligen ingen som förstår ..
Men jag tycker faktiskt om dig ! ..
och alla minnen vi har !

Man kan faktiskt älska någon, utan att ha ordet älska med !

Kommentera inlägget här: