9 augusti

hejh opp :)
Pigg o glad som vanligt ;)
Eller inte :P
det var en kanon dag igår :)
Dock blev inget som planerat gjort, men det gick lika bra ändå.. började med massa tv tittande .. tills både jag o jesper klättrade på väggarna.
så jag bestämde mig för att dra ut jesper till Rövarekullen som ligger här ute för att ta en promenad!
j jeflar vilken promenad det blev ..
en mil på mark jag inte kallar männsklig .. det vill säga en stig på ca 40 cm bred. brevid där ett stup på ca 20 meter fritt fall.
stenigt o lerigt. ja allt ...
iaf så tog vi oss ett varv runt.. fint som fan var det !
o bilder kommer nog :P

haha senare på kvällen nä'r vi kom hem blev det lite lek:P
både jag o jesper satte oss o började bygga med lego :P
hahaha det blev ett två våningshus, en lastbil en ambulans och ett garage..
hahaha sjukt mysigt var det :)

idag blir det alla gårdagens planer, hämta bil. biltema o sånt skit ! ..
aja.. ha en kanon dag :)
för det ska jag :D

hihih puss o kram


N'är vi väl kommit ner igen :P detta var under stupet vil lsäga :P


mitt fina hus, ingång o vardagsrum ;)
Kommentera inlägget här: