10 augusti

hej hopp :)
Jag är tillbaks :D
höhö .. bra deT: P
blev så trötta på det söndriga nätet, så vi fixade ett sånt dära mobilsurf ?!
får la se hur det är :P
morsan har det o säger att det är bra :) så vi ger det en chans !

I vilket fall som helst, har det varit en kaosdag..
mått verkligen skit hela dagen ..
det onda i knäet har kommit tillbaks, och är så otroligt ledsen över det ..
men jaja , shit happens..
så har mer eller mindre hela dagen legat och tittat på film,
i rymden finns inga känslor och pay it forward..
verkligen två otrolgit älskvärda filmer...
börjar nog ha sett dom för många gånger vid detta laget .. men jaa :)
senare i eftermiddag så har vi när jesper slutade jobbet åkt in till helsingborg, jag skulle ha tag i lite scrapbooking saker till boken jag ska göra åt lilla kattungen som vi har lovat bort ...
så att bex kan få en liten bok med där det står allt om utvecklingen och bilder osv :)
Tycker det kan vara lite sött att skicka med :)

nej nu ska jag titta på tv och mysa ner mig med jesper !

Puss o kram


Bara för att :)
Kommentera inlägget här: