Då var det Tisdag igen

Har blivit bortskämd något totalt!
Jesper har varit hemma sen i Onsdess.. Idag är det tisdag och han blev inringd på jobb.. Saknar honom redan trotts att det var mindre än en timme sedan han åkte. ...

Har gjort lite viktiga saker idag som att ringa lite samtal och aktivitetsrapportera till af. ( känns dock totalt meningslöst, då jag inte kan söka sem,vikarie jobben. och det är typ de enda som ligger ute nu) ..

Har dessutom hunnit ringa BM i Hörby då jag har kommit fram till att jag måste lämna min älskade BM i Landskrona.. och det är med sorg i hjärtat jag gör det!!!

Men det ska nog gå bra ändå!
Nästa vecka är det ÄNTLIGEN ul Igen inne på Spec. mödrarvården ... Längtar efter att få se min lilla igen <3<3
Hoppas på att det blir en lika fin dag idag som det varit hela helgen.. har varit ute i linne mer eller mindre hela helgen och pysslat i trädgården.. så underbart med VÅR!!!

Nu ska jag göra det där jag glömt bort vad det var!!

Ha en bra dag alla!!

Puss o kram
Kommentera inlägget här: