Jag skulle vilja skriva något fint

Att allt egentligen är bra, bättre än det någonsin varit.

Men det går inte...
Egentligen skulle jag vilja skriva ett inlägg som inte handlade om dg. Men hur ska det gå till när du är den enda som rör runt med mina känslor...

Idag sa du upp kontakten....
Som om jag inte redan gjort det för länge sedan.
Du kan inte förstå att jag liksom redan hatar dina svek så mycket stt jag absolut inte ville ha mer med dig att göra.


Enda chansen för mig att glömma dig är stt stressa, göra saker som får mig stressad och på så vis må dåligt över något annat!

Jag vill ite leva såhär! Var gång jag tittar ut genom fönstret påminns jag om dg.

Idag bar de ut dina sista saker....
Det var som om någon satte en kniv i mig...
För nu vet jag att det aldrig kommer bli bra igen!
Den sommaren vu hade planerat, finns inte längre.....

Är bara ett svart hål!

Kommentera inlägget här: