Sena nätter

Sitter just nu i en lastbil!
Har jobbat natt hela veckan!
Känns skönt att verkligen börjat jobba!
Och ännu bättre när man jobbar tillsammans med människor man verkligen älskar!
Så just nu trivs jag som fisken i vattnet!

Vi håller just nu på ( den à vecka och nästa) köra ut varor till apoteken i norra Skåne! Skönt när det är områden man kan utan och innan!
Dessutom är det så sjukt kul!
Folken inne på terminalen låter mig få köra lastbilar, backa till på bryggorna och så!
Älskar att vara behövd och visa att jag faktiskt kan!
Sen får jag hjälpa till med sortering.
Det är detta jag vill göra!
Detta är min dröm framtid!

Sitter just nu i Hässleholm och har lossat på Apoteket i centrum!
Skönt dessutom att jobba natt! Det är så tyst och skönt!
Inte folk överallt och man får hela Apoteket för sig själv ;) haha !

Nästa hållplats är Tyringe!

Slutar vid sju sen hem och sova!

Annars idag är det tänkt att åka till något flygmuseeum i Sturup!
Får se hur trötta vi är ;)

För övrigt är jag helt jävla lycklig!
Vi har blivit bjudna att få komma ner till bittes hus i Spanien!
Så planerna är att åka ner i januari och fira min födelsedag där nere!

Visst ingen högsäsong i januari och tempen ligger på ca 20! Men varken jag eller Jesper är solmänniskpr! Så jämfört med kalla Sverige är 20 grader perfekt för oss! Ska bli kul som fäään!


Nu ut och lossa! Så puss och kram!

Kommentera inlägget här: