Ny start!

Tänkte köra igång med "allmänhetsbloggandet" igen ...
Behöver få nya perspektiv, och börja leva i vardagslivet igen efter allt som har hänt och håller på att hända..
HAr äntligen fått en ny dator igen :)
Känns lite skönare att blogga när man ser vad man skriver ;)

Dessutom har jag "beställt " en ny header utav min underbara Pernilla <3
får bara se när dne kommer ;)
Kanske blir en mer tilltalande blogg att skriva i då ;)
Det är ju tyvärr så att man bara gillar sina header för stunden ..
men det är väldigt fort man tröttnar ;)

men nu ska jag iaf ta tag i detta igen..
och jag ade tankar på att köra en "dagens" i en månad nu ..

men jag är inte riktit helt hundra på ifall jag ska eller inte..
men kan ju ändå vara en grej såman kommer igång igen och har något att skriva om vill säga ..
lite trist att gå arbetslös, inte så mycket som hädner liksom ;)

haha ..
nej vi får se vad som händer under dagen,
ifall jag väljer att köra dagens eller inte ;) 
 

//

Kommentera inlägget här: