dag 7 - det värsta som hänt dig

*Dag 01 – Presentera dig
*Dag 02 – 5 sanningar om dig själv
*Dag 03 – Din familj
*Dag 04 – något som gör dig glad
*Dag 05 – En dag du aldrig glömmer
*Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – det värsta som hänt dig
Dag 08 – Någon du älskar
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – min dröm
Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss

Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet

Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på


Det har varit ett sånt långt uppehåll, jagvet ..
Jag har länge fruktat för denna rubrken.
men jag vet att jag behöver ta mig igenom det !

Det värsta som hänt mig är något jag är inne i justn u ..
 Det är sjukt vad allt är så jobbigt nu ..
och jag vet liksom inte hur jag ska förklara det så att andra kan förstå!

Det är bara så jobbigt att kämpa med modet varje dag.
Att kämpa med att kunna le, så att människor runt om en,
oxå ler. .

Jag måste hålla humöret uppe för att inte alla andra bryter ihop.

Jag måste ta hand om mitt liv, samtidigt som jag måste ta hand om andras liv oxå !

Ärligt talat så vill jag bara bryta ihop var dag ..
Jag vill gråta och inte sluta igen!
JAg vill spola tillbaka tiden och förbjuda saker..

men inget av det kan jag !
JAg kan inte bryta ihop, för då vet jag inte hur detta kommer att sluta.
Jag kan inte gråta, för jag vet att andra runt om mig inte orkar med att se mig ledsen.
Och jag kan absolut inte spola tillbaks tiden ..

Det sägs att allt som händer gör än en erferenhet rikare ..

men detta som händer, vet jag inte hur jag ska omvandla till något bra.
jag vet inte hur jag ska göra det till något positivt jag kan ha användning av senare ..

det är liksom bara så JÄVLA onödigt !
precis allt !


( en dag kan jag nog berätta vad det handlar om.... 
men den dagen är inte idag ........ )

Kommentera inlägget här: