Dag 11- din dag

*Dag 01 – Presentera dig
*Dag 02 – 5 sanningar om dig själv
*Dag 03 – Din familj
*Dag 04 – något som gör dig glad
*Dag 05 – En dag du aldrig glömmer
*Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – det värsta som hänt dig
*Dag 08 – Någon du älskar
*Dag 09 – Någon du saknar
*Dag 10 – min dröm
*Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss

Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet

Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på


Dagen idag har väl börjat rätt okej. gubben sa hejdå vid 4 i morse, somnade om och vaknade igen vid 8, tänkte NEJ TACK ! denna helgen har varit alldeles för lite sömn så jag somnade om igen svårt då någon idiot fått för sig att köra med motorsåg vid åtta i morse :S

vaknade sedan i gen vid halv tio :)
gått upp och satte mig med inbjudningskorten  till jespers Kalas direkt :)
nu är det klart så ska väl senare gå ner och lägga på det i lådan så allt kommer iväg idag. .
annars vet jag inte alls vad som kommer att hända under dagen :S
ska väl leta lite praktikplats och sådant som kan vara nödvändigt :)

sen kommer jesper hem vid sex tiden ikväll igen. (hoppas jag)

får se vad jag ska göra för middag tills dess :)
sånt som märks :)

Kommentera inlägget här: