dag 1- Presentationen av mig själv ;)

Okeej, det blir en dagens..
Har gjort en kategori till det oxå.... .
så mer om mig finner man under "Dagens JAG!"

*Dag 01 – Presentera dig
Dag 02 – 5 sanningar om dig själv
Dag 03 – Din familj
Dag 04 – något som gör dig glad
Dag 05 – En dag du aldrig glömmer
Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – det värsta som hänt dig
Dag 08 – Någon du älskar
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – min dröm
Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss

Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet

Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på

Jag är en tjej på 22 år ..
Är född den 4 januari 1990 på Ängelholms BB , ett bb som inte längre finns ;)
men ändå ..
var en seg jävel redan då...
eftersom jag är född 4 dagar försent så får jag ångra att jag liksom blev en 90.talist ist för en 80-talist ..
shit happens.
hade jag inte det hade jag nog inte träffat på de underbara människorna jag har i mitt liv ..

jag gick i grundskolan i en liten by som heter Munka-ljungby, (ingete jag är så värst stolt över) ...
när jag skulle gå över till gymnasiet bestämde sig mamma för att lämna skvallerhålan och flytta ner mot Lund (10 mil därifrån) en ganska jobbig flytt för mig då jag var i mina jobbigaste år .. men det blev som en nystart. (skönt sånt ibland)

när jag var 18 träffade jag killen i mitt liv( trodde jag då ) flyttade hemifrån förlovade mig jaa ... allt man gör när man är sådär nyförälskad.
valde att flytta upp till motala.. så hoppade av gymnasiet och lämnade lilla Skåne!
väl uppe i Motala valde jag att börja gymnasiet igen, och började då i en liten lagom stor och knas klass.
Träffade människan jag aldrig vill förlora igen! .. min lille Pernilla ..
och så mycket knas jag varit med om med henne ! ohhhh jaa!

killen jag levde med lämnade mig, och jag valde att ändå stanna kvar uppe i östergötland!
Levde livet jag och pernilla, gjorde allt jag aldrig skulel kunna drömma om att göra annars ..
Och studenten, Ska vi inte prata om !!!
Gud vilken natt, morgon, dag!

oj ojoj .. min student dag valde jag att fira i flyttbilen hem till skåne igen ..
Den lyckligaste men ändå sorgligaste dagen i mitt liv .<3

vä lnere i skåne igen träffade jag Jesper ..
Killen jag nu kallar för mannen i mitt liv !
Mannen jag lever med och bor tilslammans med !
Mannen jag verkligen verkligen älskar ifrån djupet av mitt hjärta <3

Idag lever vi tilslammans i en 4 rums lägenhet på 88kvm  i centrala Perstorp.
tillsammans med våra 4 katter :)

Jag är arbetslös och gillar inte situarionen jag är i !
Önskar det var lite lättare att hitta ett jobb man liksom kan gå till varje dag!

Det var väl en hel del om mig, och orsaken till att jag är just jag !
tror ärligt talat inte jag glömmtnågot som är viktigt iaf ;)

hahhaa Neeej!
Puss & Kram

 


Vi tar en upp - ochner bild. Lite mer spänning då ;)

Kommentera inlägget här: