att släppa kontrollen

Den senaste tiden har jag börjat inse saker,
har börjat inse hur viktigt det är med människor runt om en ..

har alltid vetat att familj och vänner är det viktigaste man har !
men nog aldrig förstått innerbörden till hundra % förren nu ..

jag vet ärligt talat inte vad jag skulle gjort utan mina vänner min bror johanna och jesper ..
det är en situation som itne existerar i mitt huvud ...

men när man då mister en, blir liksom inget detsamma ..
man blir liksom inte hel, och kan inte fokusera till hundra procent på en sak,
tankarna flyr lätt iväg och blir till hundra små saker ..


Tankarna är splittrade åt tusen olika håll, jag kan inte fokusera, paniken tar vid och jag låter andra få ta över där jag slutade ...

Jag känner mig totalt värdelös när jag inte själv kan kontrollera mina tankar,
när jag inte kan göra vad som står i min makt.
 När jag inte agerar som den människa jag borde vara. ...

När jag bara släpper allt !

Förlåt!



Kommentera inlägget här: