7 mars .

Sitter här och väntar på programmet "The middle" en serie jag börjat följa ;)
Ganska små kul vardaglig sådär ;)
haha .. Påminner en hel del om serien "ett geni i familjen" eller vad den hette ?! .. kan bero en hel del pååp att föräldrarna är desamma ;)

Men som sagt, ganska småseg men kul serie på 5:an ..

Idag har jag sökt jobb som vanligt ...
Massa jobb dessuotm, man blir så trött på att aldrig hitta något som passar en, hörde av mig till Af dessutom, tydligen ska jag få en ny handledare då jag gått över från jobbgarantin för ungdomar till något annat ?! ..
hoppas inte den nya är lika jhävla pantad! blir så trött på allt som har med af att göra,
och ärligt talat .. Af i klippan måste fan vara den segaste jävla arbetsförmedlignen på hela jordklotet..
Har aldrig fått så lite gjort under så lång tid som jag får nu ..
Har väntat i kö på en kurs i snart två år, och vet ni vad ...
dom har fortfarande inte skrivit in mig i kön ?! ..
jo det låter lika sjukt som det är !

så får hoppas innerligt att den nya är något bättre ...

Har iaf fått ideen att skriva ut mitt cv och mitt Pb i ett X antal exemplar, för i morgon ska gubben få ta med sig de till jobbet och lämna ut det på div, ställen som kan tänkas vara något för mig :)

Får ju hoppas på det bästa ! .
för nu är man lagom jävla desperat!

Nej nu börjar mitt program!
'



Snart kommer dessutom hjärtat hem, då blir det kotletter och Onsdags mys <3


Kommentera inlägget här: